Διαφημιστείτε τώρα από τον Πρωθυπουργό... Δωρεάν
Για το σουβλάκι Λιβαδειάς, τα λουκούμια Σύρου και τους κουραμπιέδες Λαμίας, δεν είπες τίποτα πρόεδρε...
Και τι δεν ακούσαμε χθες από τον πρωθυπουργό.
Έναν ατελείωτο μονόλογο, με συνθήματα φωτοβολίδες και φρούδες γενικόλογες και αόριστες "ελπίδες".
Μέχρι και ο Obama επιστρατεύθηκε με την κακή αντιγραφή του "Yes we can"
Πέντε φορές είπε ο πρωθυπουργός "Ναι γίνεται" και "Βέβαια γίνεται"
Αλλά δεν μας είπε το πως...
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο πρωθυπουργός έκανε και έμμεση διαφήμιση προϊόντων, εταιρειών και προσώπων.
Διαβάστε το σχετικό χαρακτηριστικό απόσπασμα:
"Άνθρωποι, όπως ο Δημήτρης Γλέζος, που με έδρα την Πάτρα έφτιαξε την εταιρεία«Indifex», δημιουργώντας μία on-line πλατφόρμα, πάνω στην οποία συνεργάζονται χιλιάδες μεταφραστές από όλο τον κόσμο, για να μεταγλωττίζουν προγράμματα υπολογιστών. Μια ομάδα νέων, που ξεκίνησαν με μόνο όπλο την όρεξή τους στο διαδίκτυο, στο internet, μία μηνιαία συνάντηση την οποία ονόμασαν «OpenCoffee». Μέσα από αυτή την δράση, προέκυψε και η δημιουργία ενός κεφαλαίου συμμετοχών σε νέες, καινοτόμες επιχειρήσεις και, μάλιστα, κάποιες από αυτές είναι από το εξωτερικό. Είναι η ομάδα των νέων φοιτητών, που δημιούργησε μια εφαρμογή, ένα παιχνίδι, το «iSteam», που κατέβασαν 3 εκατομμύρια χρήστες του «iPhone» σε όλο τον πλανήτη.
Ή η εταιρία βιο-πληροφορικής «Biovista», που δημιούργησε πάνω σε νέα τεχνολογικά προϊόντα, μία από τις πλέον επιτυχημένες στον κόσμο ιατρικές εφαρμογές για κινητό τηλέφωνο.
Είναι η προσπάθεια που κάνουν παραγωγοί και τοπικοί φορείς στην Κρήτη, που προβάλουν και προωθούν την Κρητική διατροφή και τα προϊόντα τους σε ολόκληρο τον κόσμο, αντί να πωλούνται - όπως το λάδι - χύμα σε Ιταλούς εμπόρους.
Είναι ο Συνεταιρισμός της Κριτσάς στην Κρήτη, που έχει πάρει πρώτο παγκόσμιο βραβείο για το ελαιόλαδο που παράγει και βρίσκεται στο ράφι του «Harrods» ως καλλυντικό, ως φάρμακο.
Αυτά και άλλα πολλά είναι παραδείγματα από μια Ελλάδα που υπάρχει. Πραγματικές επιχειρήσεις, από ανθρώπους που τόλμησαν, που επένδυσαν σε όσα ο τόπος μας έχει και μπορεί να αξιοποιήσει.
Είναι ο Κορρές και η «Apivita».
Είναι η «Cocomat» και τα νέα σχέδια του Βαράγκη." Μπράβο στους ανθρώπους και στις πρωτοβουλίες τους λέμε εμείς.
Εσείς εκτός από να τους αναφέρετε (μερικούς) τι άλλο κάνατε, τι κίνητρα τους δώσατε, ποια είναι η κρατική ώθηση, πολιτική και στρατηγική, για νέους επιχειρηματίες.
Διαφημιστείτε τώρα από τον Πρωθυπουργό... Δωρεάν
Για το σουβλάκι Λιβαδειάς, τα λουκούμια Σύρου και τους κουραμπιέδες Λαμίας,
δεν είπες τίποτα πρόεδρε..
Και τι δεν ακούσαμε χθες από τον πρωθυπουργό.
Έναν ατελείωτο μονόλογο, με συνθήματα φωτοβολίδες και φρούδες γενικόλογες και αόριστες "ελπίδες".
Μέχρι και ο Obama επιστρατεύθηκε με την κακή αντιγραφή του "Yes we can"
Πέντε φορές είπε ο πρωθυπουργός "Ναι γίνεται" και "Βέβαια γίνεται"
Αλλά δεν μας είπε το πως...
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο πρωθυπουργός έκανε και έμμεση διαφήμιση προϊόντων, εταιρειών και προσώπων.
Διαβάστε το σχετικό χαρακτηριστικό απόσπασμα:
"Άνθρωποι, όπως ο Δημήτρης Γλέζος, που με έδρα την Πάτρα έφτιαξε την εταιρεία«Indifex», δημιουργώντας μία on-line πλατφόρμα, πάνω στην οποία συνεργάζονται χιλιάδες μεταφραστές από όλο τον κόσμο, για να μεταγλωττίζουν προγράμματα υπολογιστών. Μια ομάδα νέων, που ξεκίνησαν με μόνο όπλο την όρεξή τους στο διαδίκτυο, στο internet, μία μηνιαία συνάντηση την οποία ονόμασαν «OpenCoffee». Μέσα από αυτή την δράση, προέκυψε και η δημιουργία ενός κεφαλαίου συμμετοχών σε νέες, καινοτόμες επιχειρήσεις και, μάλιστα, κάποιες από αυτές είναι από το εξωτερικό. Είναι η ομάδα των νέων φοιτητών, που δημιούργησε μια εφαρμογή, ένα παιχνίδι, το «iSteam», που κατέβασαν 3 εκατομμύρια χρήστες του «iPhone» σε όλο τον πλανήτη.
Ή η εταιρία βιο-πληροφορικής «Biovista», που δημιούργησε πάνω σε νέα τεχνολογικά προϊόντα, μία από τις πλέον επιτυχημένες στον κόσμο ιατρικές εφαρμογές για κινητό τηλέφωνο.
Είναι η προσπάθεια που κάνουν παραγωγοί και τοπικοί φορείς στην Κρήτη, που προβάλουν και προωθούν την Κρητική διατροφή και τα προϊόντα τους σε ολόκληρο τον κόσμο, αντί να πωλούνται - όπως το λάδι - χύμα σε Ιταλούς εμπόρους.
Είναι ο Συνεταιρισμός της Κριτσάς στην Κρήτη, που έχει πάρει πρώτο παγκόσμιο βραβείο για το ελαιόλαδο που παράγει και βρίσκεται στο ράφι του «Harrods» ως καλλυντικό, ως φάρμακο.
Αυτά και άλλα πολλά είναι παραδείγματα από μια Ελλάδα που υπάρχει. Πραγματικές επιχειρήσεις, από ανθρώπους που τόλμησαν, που επένδυσαν σε όσα ο τόπος μας έχει και μπορεί να αξιοποιήσει.
Είναι ο Κορρές και η «Apivita».
Είναι η «Cocomat» και τα νέα σχέδια του Βαράγκη." Μπράβο στους ανθρώπους και στις πρωτοβουλίες τους λέμε εμείς.
Εσείς εκτός από να τους αναφέρετε (μερικούς) τι άλλο κάνατε, τι κίνητρα τους δώσατε, ποια είναι η κρατική ώθηση, πολιτική και στρατηγική, για νέους επιχειρηματίες.
Διαφημιστείτε τώρα από τον Πρωθυπουργό... Δωρεάν
Για το σουβλάκι Λιβαδειάς, τα λουκούμια Σύρου και τους κουραμπιέδες Λαμίας,
δεν είπες τίποτα πρόεδρε..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου