Στις δύο Ιουνίου έχει προγραμματιστεί να εγκαινιαστεί το εκπτωτικό χωριό της McArthurGlenπου είναι το πρώτο στην Ελλάδα και το εικοστό σε όλη την Ευρώπη. Ως φαίνεται, τα προβλήματα λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που οδήγησαν και στην μετάθεση των εγκαινίων του project από τις αρχές του 2010 στο δεύτερο εξάμηνο του 2011 έχουν πλέον ξεπεραστεί, με τους επικεφαλής της βρετανικής πολυεθνικής να εκτιμούν ότι το εγχείρημα θα «πιάσει» στην ελληνική αγορά.
Το outlet που θα διαθέτει προϊόντα με «μόνιμες» εκπτώσεις 35-70% αποτελεί επένδυση 100 εκατ. ευρώ, εκτείνεται σε 21.200 τετραγωνικά μέτρα στα Σπάτα, υλοποιείται σε ακίνητο που η McArthurGlen έχει αγοράσει από τον όμιλο Ελλάκτωρ και βρίσκεται κοντά στο εμπορικό κέντρο της Reds και το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Στο project συμμετέχει και η Bluehouse Capital, επενδυτική εταιρεία με αντικείμενο την ανάπτυξη και εκμετάλλευση ακινήτων και έργων υποδομής στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Τα brands με τιμές σημαντικά χαμηλότερες σε σχέση με αυτές της αγοράς, η γειτνίαση του outlet με την Αττική Οδό, η ακτίνα επιρροής (catchment area) πέντε εκατομμυρίων κατοίκων και η μίξη εμπορικών (retail) και ψυχαγωγικών χρήσεων αποτελούν για την διοίκηση της εταιρείας παράγοντες επιτυχίας του εκπτωτικού «χωριού».
Το outlet που θα διαθέτει προϊόντα με «μόνιμες» εκπτώσεις 35-70% αποτελεί επένδυση 100 εκατ. ευρώ, εκτείνεται σε 21.200 τετραγωνικά μέτρα στα Σπάτα, υλοποιείται σε ακίνητο που η McArthurGlen έχει αγοράσει από τον όμιλο Ελλάκτωρ και βρίσκεται κοντά στο εμπορικό κέντρο της Reds και το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Στο project συμμετέχει και η Bluehouse Capital, επενδυτική εταιρεία με αντικείμενο την ανάπτυξη και εκμετάλλευση ακινήτων και έργων υποδομής στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Τα brands με τιμές σημαντικά χαμηλότερες σε σχέση με αυτές της αγοράς, η γειτνίαση του outlet με την Αττική Οδό, η ακτίνα επιρροής (catchment area) πέντε εκατομμυρίων κατοίκων και η μίξη εμπορικών (retail) και ψυχαγωγικών χρήσεων αποτελούν για την διοίκηση της εταιρείας παράγοντες επιτυχίας του εκπτωτικού «χωριού».
Το δύο επιπέδων outlet θα διαθέτει περισσότερες από 110 επωνυμίες, μεταξύ των οποίων Cavalli, Moschino, Versace, Tommy Hilfiger, Replay, Gant, Lacoste, Timberland και Guess. Θα απασχολεί χίλια άτομα και έρχεται να προστεθεί στα 500 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα εμπορικής επιφάνειας που αναπτύσσει η McArthurGlen σε όλη την Ευρώπη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου